niedziela, 25 marca 2012

Wczoraj zdjęcia, rowerki, piknik. 
W kościele brało mnie na postanowienia. Posprzątam pokój,będę pomagać, pobiegam. Jasne :P .
Choć byłam z psem na długim spacerze, grałam w nogę i potem biegałam,ale to zadowoliło mnie tylko na kilka minut. Nie chce mi się iść do szkoły. Nie teraz. Przydałby się tydzień wolnego. Już niedlugo będzie. Uff, teraz trzeba przeżyć. 

Lech wygrał ze Śląskiem 2:0. Chociaż ta wiadomość to ciepło na sercu. Uwielbiam ich. Ukradłam jedną fotkę ze strony Lecha na fejsie, mam nadzieję,że nie będą mnie ścigać za prawa autorskie. Trochę ją podkoloryzowałam i rozjasniłam. Macie Manu : 

Kiedyś pojedziemy do nich z Natu. Nie ma bata. 

Kończę. 3majcie się.

3 komentarze:

  1. Już komciam, już! Bardzo ok ;D Weźcie mnie ze sobą jak będziecie jechać! i napis mi bajeckę! XD pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Lechici w końcu się rozstrzelali . ;) Manu , < 3 Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że się rozstrzelali ! :D Manini < 33 Oj tak, jedziemy ! :)

    OdpowiedzUsuń