środa, 30 maja 2012

Ajjjjjj...

Ajj, pojechałabym do Krakowa ;d. W zeszłym roku na wycieczce było super
poza tym, że wszyscy wymiotowali, bolały brzuchy i wycieczka to męczarnia,a nie przyjemność, to nie żałuję :). Mam kilka świetnych fotek,ale wrzucę innym razem. Robiłam je ze złamaną, nieusztywnioną ręką! :P
Cuudowny rynek krakowski, gołąbki, Wieliczka, hejnał + ładna pogoda i świetna ekipa, wszystko w całości dawało smak prawdziwego szczęścia.

Jutro, jak to mówi nasz wychowawca, święto lasu - nie idę do szkoły :P
Szkoda,że inne osoby idą wtedy do pracy... Ale i tak pewnie nie miałyby chwili dla mnie. Trudno.

Motto siatkarskie po przyjęciu piłki jedną ręką przez Alę, tzw. Helę :
"Lepiej przyjąć, niż nie przyjąć" ;)
Trzeba było by tam być, żeby zrozumieć :P

Koniec zanudzania. Jakieś życzenia co do notek? Można zostawić w komentarzu.


Pitbull - Back In Time
Pezet - Co mam powiedzieć

7 komentarzy:

  1. Ahhh Kraków *.* byłam ! nie żałuję... mam życzenie. dodawaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam :) I chętnie zawinę się z Tobą :) , o tych wymiotach pisać nie musiałaś, bo przypomniały mi się moje wymioty i paru innych osób ; dd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedziemy :>
      Haha... Smocza jama? :D

      Usuń
  3. Kraków - bylam tydzień temu na 3 dni. Uwielbiam to miasto. :) I w nocyy co się nie dzieje^^ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjjjj! Noc!
      Do 22 lub 23 w nocy chłopacy przed naszym oknem grali na orliku! Patrzałam na nich jak es, ale były ciasteczka, nie ma co :D. Ja byłam rok temu,ale chcę tam wrócić!

      Usuń
    2. Noc to coś pięknego, spanie jedni ludzie na drugich i oczywiście alkohol, ucieczki przed nauczycielami. :) Cos pięknego. A Kraków ? Mi się średnio podoba. najpiękniejsze miasto to Wrocław, potem Łódź i Gdańsk. :)

      Usuń
    3. Spanie? Niemożliwe ;D Ja mało podróżuję, więc nie znam za bardzo wiele miejsc :P

      Usuń