niedziela, 17 czerwca 2012

"Futbolowy karnawał, bo dla nas to coś więcej niż gra..."

Szkoda,że Polacy przegrali. Ale może zacznijmy od początku weekendu.
W piatek około 22 pojechalam na koncert S. Grzeszczak i Libera. Super, spotkałam kilka twarzy, które wywołały uśmiech w sercu i na buzi. Potem już wracam na parking a tu samochod Sylwii i Libera. No co, nie warto zaryzykować? Warto. Zawołałyśmy Marcina i przyszedł. Były autografy, były zdjęcia. Super, dziękuję baardzo :] 


Drugi dzień miał być moim wymarzonym. I był. Wszystko wypaliło tysiąc razy lepiej niż mogło. Jestem meega zadowolona. 
Kocham ten świat! Czarno-żółty, a jak!!!


Potem mecz w "strefie kibica". Hymn odśpiewany na stojąco z ręką na piersi. Jestem dumna. Polacy - ktoś musiał odpaść. Szkoda,że Wy,ale walczyliście, to się liczy. Euro w Polsce dalej trwa. Kibicujmy drużynom, które na to zasługują, grają fair, walczą do końca i nigdy się nie poddają.


Dzisiaj obudziłam się z potężnym bólem głowy i chęcią zwymiotowania. Kilka godzin pochodzilam,ale to było silniejsze ode mnie. Przespałam się na godzinkę i było lepiej. Cisza. Próbowałam poprawić sobie humor poprzez wizytę u dwumiesięcznej Majki, a potem przyprowadzeniem Olki (zdj. poniżej) do mnie do domu. Ola... Skarb. Nauczyłam ją dziś mówić "Pol-ska, Pol-ska, do boju!, Robert (Bo Lewandowski troszkę za trudne), Kuba, Tytoń" oraz "Brawo, Polska!" Kurczę , Mała będzie miała w sierpniu dwa lata a jej inteligencja i gadatliwość jest czasem lepsza niż u niejednego sześciolatka. Najlepsze i tak było, gdy pokazałam jej jedno zdjęcie i spytałam "Fajny?", a mała "Chłopak fajny, fajny chłopak" A ja "Ciacho?". Ona na to "Ciaaaaacho". Wtedy oto wyznałam jej miłość... :D


Macie tu jeszcze truskawki - rekompensata za to, że mnie długo nie było. Pozdrawiam serdecznie, miłego wieczoru ;*






5 komentarzy:

  1. Ło kurna ;P Nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę :D Fajnie, że w końcu coś dodałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały wpis. ;* bEDZIE Z cB NAUCZYCIELKA. zAPRASZAM DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doomii, jesteś trochę podobna do tego Libera :D Ja widzę podobieństwo w oczach :P he he . Olczii szaleje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam to "coś" w oczach :D
      Oluś jest boska ;) W końcu urodziłyście się w ten sam dzień, tyle, że ona siedemnaście lat później :)

      Usuń
  4. Cześć mam pytanie mogłabyś zrobić więcej zdjęć Ciebie takich biało-czarnych ?? Bardzo bym Cie prosiła :)

    OdpowiedzUsuń