czwartek, 28 czerwca 2012

WAKACJE!!!


"Są wakacje kochani, bez spiny luźno

Bawcie się z nami, zanim będzie za późno! 

(...) 
To lato z parchami, muzyka się niesie.
Bawcie się z nami zanim przyjdzie jesień!" :D

No to zaczynamy wakacje. ;)
Jeszcze dziś ostatni trening, a potem brak siatkówki aż do sierpnia, do obozu...
No,ale oczywiście będzie plażówka ;) Bez siatkówki nie ma lata ;))

Wczoraj? Hiszpania? Mistrzowie!
A gdzie był Ronaldo w dogrywce? Nie widziałam go ani razu, niestety nie błyszczał. A nie, przepraszam. Zapomniałabym. Widziałam jak się dwa razy przewracał ;) Szkoda,ze to juz ostatnie mecze. Oglądanie ich w tym gronie to jest po prostu ... Cudowne przeżycie i dużo śmiechu. 
Dzisiaj Niemcy-Włochy (oczywiście w strefie kibica). Podchodzę chyba dzisiaj neutralnie. Szczerze? Nienawidzę Niemców. Po prostu. Rasistka... Tak, mówcie jak chcecie. Po prostu nienawidzę. Ale we Włochach też nic szczególnego nie widzę, pozostańmy przy Hiszpanii ;)

Wczoraj w skrzynce była miła niespodzianka dla mnie. Nawet nie wiem kiedy wysyłałam prośbę o autograf, a tu - o, proszę! 


Paralotnio! Kiedyś się na Tobie przelecę! Chociaż dziwnie to brzmi. Heh ;)


Barwy moje, barwy! TPS!   


Terminarz Euro ;D Niektóre rubryki nie są uzupełnione, ale to się zrobi niedługo ;)



*  *  *

<3

4 komentarze:

  1. Też nienawidzę Niemców. :) Super zdjęcia ;*

    I autograf, tez bym chciała. *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      To chyba meilem musiałam wysłać prośbę, nawet nie wiem kiedy... Spróbuj to też dostaniesz, bez żadnych kosztów ;)

      Usuń
  2. Nie widzisz nic w drużynie Włoch ? A Buffon? Andrea Pirlo? Balotelli ? Tak jak Niemcy, Włosi mają dobry skład. Nie dziwię się, że wygrali. :) Lato nie będzie bez siatkówki. Oprócz grania w plażówkę, czy w coś, będzie można oglądać naszych na Igrzyskach Olimpijskich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od wczoraj widzę. Widzę dużo. Wszyscy o Balotellim mówili - po co on w tym składzie? Żadnej bramki nie strzelił. A jednak pojawił się w odpowiednim czasie na odpowiednim miejscu! :P I wygrana! Buffon też świetny, potrafi wyciągać niezłe setki, nawet w meczu z Anglią to widziałam. No cóż, finał będzie ciekawy ;). Taak, ale mówię bardziej o graniu w siatkówkę :D Bo w ciepłym trudno wysiedzieć przed telewizorem.. Ufff...

      Usuń