poniedziałek, 3 września 2012

Asele

♥ ♥ 

Dlatego dziś
z całego serca życzę Ci
okrutnie beznadziejnych dni
i mam nadzieję wielką, że
beze mnie skończysz gdzieś na dnie!
A Ty odchodzisz. No to co?
Nie będę długo płakał, bo
Nawet nie umiem tego kryć
Życzę Ci jak najgorzej! :)


Uwielbiam tę piosenkę, musiałam się nią z Wami podzielić! :)
Jak po pierwszym dniu szkoły?
Nawet ok. Oprócz tego, że mam jutro zryte lekcje była dobra wiadomość.
Nie będę o niej mówić, żeby nie zapeszyć, ale jestem happy! :)

A w głośnikach ciągle nutka, którą umieściłam powyżej.
Jak w Waszych szkołach? Duża piona!!! 

"dzisiaj rano przyszedł list..." ;*

7 komentarzy:

  1. W nowej szkole nawet faajnie, oprócz niemieckiego to generalnie wytrzymuje jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, proszę Cię, niemiecki... Masakra.
      Powodzenia :*

      Usuń
  2. ja teraz zaczęłam nową szkołę. ZSLiA. xd
    jutro mam 5 godzin w terenie roślin ozdobnych, jestem ciekawa co to będzie. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo matko, haha ;D
      A gdzie ta szkoła? Tuchola czy Cekcyn? ;D
      Już pytałam na blogu u Asseco ;D

      Usuń
  3. Video... okej ;>> Fajnie masz z tym wf-em :) heh ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wf to właśnie ta dobra wiadomość, o której napisałam powyżej :). Dzisiaj nie miałam w planie, ale jutro znów mam ;)
      A wszyscy dziś narzekali na zakwasy. Dlaczego ja ich nie mam? Zawsze miałam, a teraz nie mam :) Może obóz mi coś jednak dał?
      Rozgrzewka i ćwiczenia z obozu i z treningów też się przydały, bo mielismy je robić na tym wfie i nie miałam z nimi większego kłopotu ;)

      Usuń