czwartek, 6 września 2012

PZPN, PZPN ... (...)

Pozwolę sobie nie dokończyć przyśpiewki, którą zaczęłam intonować w tytule.
No kto to widział,żeby za oglądanie meczów reprezentacji trzeba było płacić?! Skandal, skandal. po prostu skandal. 



A w szkole? Kartkówka z polaka, która mi nie poszła...
Poza tym ok. Zakwasów brak,a prawie cała klasa je miała.
Czyżby obóz pomógł?
Możliwe.
Ale wszystko się chyba skończy.
Treningi, koleżanki z drużyny, obozy.
Goodbye siatkówko...
Ta decyzja jest jeszcze do przemyślenia, ale chyba już ją podjęłam.

"...a do gwiazd za daleko stąd..."

9 komentarzy:

  1. Zdjęcia cuudo! Co do meczu. Kto by pomyślał, żeby bulić ok 20 zł za obejrzenie meczu w telewizji.. PZPN popełnia coraz to większe błędy. Pogratulować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Stare jakieś, bo nie lubię pustych notek - bez zdjęć :) Nauczyłaś mnie tego :D
      Taak... Największym błędem był Lato przez tyle lat, a teraz to... Masakra, opinię robią nam niezłą ;/

      Usuń
  2. pozwól, że odpowiem ci tutaj., żeby nie robić spamiku u asseco.
    także do szkoły chodzę do technikum do tucholi, a na mecze jeżdżę z kociubą, ale w tym sezonie kilka kumpel chce też zobaczyć jak to jest na meczach także grupka będzie większa. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, ok ;D
      Ooo, ale do ZSLiA, tak?:P bo mój brat chodzi ogólnie na Świecką do ZSLiT ;D
      To fajnie, że masz takie koleżanki, ode mnie z wiochy nikt się nie interesuje tak głębiej sportem jak ja i nie pojechałby ze mną, także pewnie lipa z tym będzie ;/

      Usuń
    2. tak do ZSLiA. no u mnie też na początku tylko ja się interere siatką, ale jak zaczęłam tak w kółko gadać o siatce to się dziewczyny wciągnęły. ; )

      Usuń
    3. U mnie sie nie wciagna :) w kolko gadam o nodze i sie nie wciagnely, wiec wiesz.... trudno.

      Usuń
  3. Ja mogę dokończyć ta przyśpiewkę jeśli tylko chcesz. Wkurza mnie to wszystko już. Niedopomyślenia.
    Trenowałaś ? Czemu rezygnujesz, opowiadaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nawet na obozie bylam. mam krzywe kregi szyjne i odczuwam bole po treningach i przy wykonywaniu naskoku,a to podstawa,wiec nie ma co ryzykowac ;/ nie chce rezygnowac, no ale coz. Zdrowie wazniejsze.

      Usuń
  4. zdjęcia śliczne, z tymi meczami to na serio skandal :>

    OdpowiedzUsuń