poniedziałek, 8 października 2012

Semir!

Semirku drogi, stoo lat! Jutro zrobię edit, bo już uciekam z kompa, ale żeby nie było, że zapomniałam o naszym LECHICIE. Najlepszego, Byku! <3 ;))

Oto i obiecany edit ;) 
Semirowi poświęcę notkę z okazji Jego wczorajszych urodzin ^^




Nie będę tu przepisywać wikipedii. Spełnienia marzeń, dalszej wspaniałej kariery i założenia rodziny! Zasługujesz na miłość. Kto wie, może masz już sympatię. Ale po co robić wokół tego szum? Nie wiem dlaczego właśnie Ty, nie wiem. Ale od zawsze byłeś, jesteś i będziesz moim ulubionym, ukochanym Lechitą. Na zawsze. Nie Karpatem (Jak się mówi na zawodnika FC Karpaty?! :D), ale Lechitą na zawsze. Ty na mojej ścianie wraz z podpisem... Mogę tam patrzeć całymi dniami. W Twoje piękne oczy. Zresztą.. cały jesteś "piękny" - znaczy przystojny. Sto lat, Najdroższy! (Mężu, prawda Natu? :D). Jarajcie się fotką pod spodem, ja się jaram. Pozdrówki :*

* * *



6 komentarzy:

  1. nie ma sprawy. bilety kupujesz tutaj: http://plusligadelectabydgoszcz.zissb.pl/ albo przed meczem w kasie. ;p nic trudnego. ogólnie ja jak jechałam 1 raz na mecz to tak pomyślałam mamie, że głowa mała, ale było fajnie. ;pd

    OdpowiedzUsuń
  2. bilety są kilkanaście dni przed. np. mecz z PW jest dopiero 20.10 a dzisiaj są już bilety ;)
    no to życzę powodzenia, abyś pojechała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Semiiiiir, stówka! :)
    Tak tak tak tak ^^. Mąż, Mąż, Mąż. Były mój, obecny Twój, taaak ^^. Uwielbiam te nasze rozmowy ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haaaa :D
      Też je uwielbiam :> "Żonie odsuń" - to mi się kojarzy zawsze :D Kochana;*
      Trzeba wykminić nowe opowiadanka ;>

      Usuń
  4. Nie Semir, tylko Sovia < 3 hahah :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semir love, Semir forever and ever! :P

      Usuń