wtorek, 6 listopada 2012

Marzenia są po to, by je spełniać!


Hej ;)
Jak zapewne wiecie, a może i nie wiecie byłam wczoraj na meczu Delecty Bydgoszcz z Resovią Rzeszów. Początkowo nie odczuwałam emocji (mówię o drodze do Bydgoszczy). Nie wytrzymałam jednak, gdy mama powiedziała : "Patrz, twoich chłopaków autokar." Odparłam : "Gdzie?!" I w tym momencie serce zaczęło mi walić o żebra z niewyobrażalną siłą :D Poszłyśmy do kasy po zamówione wcześniej bilety ( przy sprawdzaniu była równa babka ;) ). 
Nie potrafię opisać momenty, który się wydarzył potem. Zobaczyłam Resoviaków, zakryłam ręką usta i odwróciłam się. Wydaje mi się, że wydałam z siebie jakieś dziwne dźwięki, ale nie chciałam być kojarzona z psychofanką, więc się ogarnęłam :) Zajęłyśmy swoje miejsca (w sumie nie swoje, ale potem odnalazłyśmy wyznaczone na bilecie). Podeszłam najbliżej jak mogłam i zrobiłam chłopakom kilka fotek na rozgrzewce.
Gdy zaczął się mecz gardła były pozdzierane ;) "Raz, dwa, trzy!" - dało się słyszeć. Przekrzykiwaliśmy się z fanami Delecty - bądź co bądź było ich ZNAAAACZNIE więcej. Oczywiście nie obyło by się bez fali, która przeszła przez halę oraz bez klaskania (coraz szybciej, na rozgrzanie rąk :D)
Strasznie podobała mi się za to maskotka - Fisiel. Później dołączyła do niego piękna słonica :D Biegli do siebie w zwolnionym tempie aby się przytulić... :) A z nim oczywiście przybiłam sobie piątkę :)
Częsty widok? Zibi Bartman i Maciek Dobrowolski dyskutujący z sędzią.
Ogólnie mecz zakończył się wynikiem 3:1 dla gospodarzy, Masny został zawodnikiem spotkania (potem przeszedł obok mnie trzymając za ręce swoje dzieciaczki) ;). 
Oczywiście z wszystkimi zawodnikami Delecty przybiłam sobie piątki, mam zdj. z : Pitem (2 zdjęcia), z Igłą, Kosą, Lipińskim. A oprócz autografów od nich mam jeszcze od trenera Sovii ;) 
Ogólnie wrażenia są świetne, wciąż mam w pamięci uśmiech Pita, który stał obok mnie oraz moment robienia zdjęcia z Igłą - gdy go objęłam w pasie ;) Cudowne uczucie. 

Kilka zdjęć :








































5 komentarzy:

  1. Wytypowałam Cię do zabawy "Liebster Blog". Więcej informacji na moim blogu :)


    mecz Resoviaków to świetne przeżycie, wiem to po sobie heh ;D
    awww usmiech Pita rozwala system !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakie Pity ! < 3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ^^. I znalazłam Cię sprzed telewizora ^^. Kiedyś zabiorę Cię na Skrę :) - natU.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio mnie znalazłaś? :o
      No mam nadzieję :) W styczniu grają w Bydgoszczy, może namówię mamę :):)
      Buziaki ;*

      Usuń
  4. Zdjęć zazdroszczę, bo mi zawsze uciekają :) Relacja super :)

    OdpowiedzUsuń