środa, 7 listopada 2012

*  *  *


*  *  *

Zostałam zaproszona do pewnej zabawy przez natU :)

Zasady :
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię  nominował.

Pytania od natU i odpowiedzi :
1. Film, który sprawił na Tobie wielkie wrażenie - na pewno polski film "Jesteś Bogiem", ponieważ uwielbiam rap, hip-hop, a Paktofonikę/Pokahontaz w szczególności. A z zupełnie innej beczki - "Listy do M." - romansidło :) I oczywiście Kac Vegas w Bangkoku - pobił głupotą wszystko :P
2. Ulubiona potrawa - pizza, sałatka "gyros" :)
3. Co Cię w życiu nakręca - nakręcają mnie możliwości, jakie są przede mną, chęć osiągania wyznaczonych sobie celów, spełnianie marzeń. Myśl, że mogę coś osiągnąć, komuś pomóc.
4. Miejsce na mapie, które chcesz odwiedzić - Kraków po raz kolejny z miłą chęcią :) Oraz Poznań i Zakopane - jeśli chodzi o Polskę. A świat - Hiszpania, Chorwacja i jakieś ciepłe kraje :) 
5. Serial telewizyjny, którego nie znosisz - "Moda na sukces" : D
6. Śmieszna historia z dzieciństwa - hmm... ciężkie pytanie, nie mogę sobie teraz nic przypomnieć :) Na pewno dużo śmiechu było z psem mojej babci - gdy my, mali reprezentanci Polski w piłkę nożną ( : D - bramki wykonane ze zbitych desek i siatki rybackiej + boisko, którym był kawałek drogi "polnej" i osmarkani my, grający do nocy w piłkę :) ) graliśmy sobie, a pies przybiegał do nas i grał lepiej niż niejeden z nas! :D Oczywiście śmieję się, ale Tekila zawsze była świetnym piłkarzem - nosem pchała piłkę do bramki :) 
7. Ulubione zwierzę - mój kochany pies :)
8. Interesujesz się sportem? - Oczywiście! Nie wyobrażam sobie życia bez tej dziedziny :) Byłoby szare i nudne. 
9. Ulubiony sportowiec - Ciężko powiedzieć, jest i wieeeeeeeeeelu, m. in. Semir Stilić, A. Tonev, Jasiek Burić, Dima Injac, Maniek Arboleda, Pitt Nowakowski, Krzysiek Igła Ignaczak, Misiek Dziku Kubiak, Sławek Szmal, Karol Bielecki, Adi Zieliński, Natalia Partyka... Naprawdę jest tego sporo :) Ale największą słabość mam chyba do Semira, Pita i Dzika :)
10. Kawa czy herbata, a może kakao? - Kakao na pierwszym miejscu, potem herbata, a kawę lubię wypić od czasu do czasu ^^
11. Jakie słowo najczęściej wypowiadasz? - Oj nie wiem :D "kurde" - haha. 

Zostałam również zaproszona przez blikeasier. Oto pytania od niej i moje odpowiedzi :
1. W przyszłości zostanę - masażystką Lecha Poznań, żoną jednego z Lechitów, kochającą mamą i w wolnym czasie będę dorabiać jako fotograf :D. Marzenia....
2. Wymarzona podróż to ta do ... - Hiszpanii :) I Poznania :D
3. Trzy rzeczy, które robię zaraz po włączeniu komputera to - włączam GG, wyłączam przypomnienie antywirusowe i włączam przeglądarkę (facebooka, pocztę i blogspota ;D)
4. Prowadzenia bloga sprawia mi - przyjemność? - odpowiedź sama się nasuwa :D Tak, lubię wyrzucać z siebie emocje :)
5. Lubię fotografować - ludzi, martwą naturę, kwiaty.. Piłkarzy :) Wszystko :)
6. Lubisz sport? - Uwielbiam, jak już wspominałam. Nie wyobrażam sobie bez tego życia :)
7. Ulubiony film? - "Listy do M." , "Jesteś Bogiem"
8. Ulubiony smak czipsów - zielona cebulka :)
9. Szpilki vs. tramki - zdecydowanie trampki, choć moja mama ma śliczne szpile - mam nadzieję, ze kiedyś nauczę się w nich chodzić :D
10. Lubię blogi - sportowe i fotograficzne :) 
11. Plany na weekend - odpocząć od szkoły, zrobić porządek w szafie (:D) 

Nominację otrzymałam także od Sportowego duetu.
1. Ulubiony siatkarz? -  Piotrek Nowakowski i Misiek Kubiak ^^
2. Dlaczego siatkówka? - Dopiero wkręcam się w tę dziedzinę, ale hmm... Siatkówka, bo siatkarze - z poczuciem humoru... I dlatego, że duże emocje :)
3. Ulubiony polski klub siatkarski? - Nie mam ulubionego jeszcze:) Lubię zawodników z Resovii, Delecty, Skry i dwóch z Jastrzębskiego, ale jednemu klubowi jeszcze nie kibicuję całym sercem:)
4. Kolacja z Kubiakiem czy Nowakowskim? - Tym pytaniem rozdarłyście mi serce... Chyba jednak z Pitem.. Jeśli kolacja romantyczka... A z drugiej strony Dzik... Trudne pytanie :)
5. Jaki sport poza siatkówką lubisz? - Kocham piłkę nożną! :)
6. Grasz w jakimś klubie? - trenowałam siatkówkę przez jakiś czas, ale z przyczyn zdrowotnych niestety już nie trenuję.
7. Lubisz czytać? - Tak, ale ostatnio nie mam na to czasu...
8. Jaka jest Twoja ulubiona książka? - Oj duużo.. np. "Czarniejszy niż czarna owca" .
9. Spódnica vs. spodnie - zdecydowanie spodnie.
10. Ulub. zespół/piosenkarz - Pokahontaz.
11. Podoba Ci się nasz blog? - Tak :)


Zapraszam do zabawy : 

A oto moje pytania dla Was :

1. Siatkówka czy piłka nożna?
2. Aparat czy kamera?
3. Róża czy tulipan?
4. Najważniejsza rzecz w Twoim życiu?
5. Ulubiony przedmiot/amulet, który przynosi Ci szczęście?
6. Jakie seriale oglądasz?
7. Którą rozrywkę wybierasz - X Factor, Must Be The Music czy Mam Talent? 
8. Uczęszczasz na dodatkowe zajęcia/treningi, rozwijasz swoje pasje?
9. Największe spełnione marzenie?
10. Posiadasz kolekcję autografów?
11. Jakie dodatki są Twoimi ulubionymi? (chodzi np. o ulubioną bransoletkę, torbę itp.)

3 komentarze:

  1. wytypowałyśmy cię do tej zabawy.:p
    pytania są już na blogu.:p

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za wytypowanie ;)
    na pytania odpowiadam :D chociaż zaprosić do zabawy nie mam w sumie kogo ;p
    ~~Masza

    OdpowiedzUsuń