wtorek, 11 grudnia 2012

"Tak bardzo chcę dotknąć Cię. Ja liczę każdą chwilę, ja liczę każdy dzień..."

Śniegu, chcę Cię dotknąć! :D A nie mogę, bo choroba mi nie pozwala... A Ty wciąż prószysz za oknem... :)

Dziękuję za miłe słowa pod poprzednim postem :) Cieszę się, że wiersz przypadł Wam do gustu. Może napiszę coś dla Was w najbliższym czasie, jeśli oczywiście chcecie :). Mimo choroby wena mnie nie opuszcza :). 

Przepraszam za brak zdjęć w notkach. Po prostu nie mam jak ich robić :) Ale obiecuję, że nadrobię jak tylko wyzdrowieję. 

Chcę Wam pokazać jeden filmik. Obejrzcie go całego. Szczególnie polecam minutę 3:06. Chłopacy oprócz grania świetnie tańczą, jak się okazuje! :D Oglądajcie :D 


Nie wiem co jeszcze do Was napisać... Że będę tęsknić przez całą zimę za meczami Lecha? Tak, runda jesienna się skończyła... Hmm... A może lepiej wesołe nowiny? Że moje serducho jest coraz bliżej Skry, a może odwrotnie - Skra coraz bliżej mojego serducha? Zwłaszcza Bąku, Cupko i Aleks :) I Zator... I wszyscy, kochani są! DO ZOBACZENIA W STYCZNIU, CHŁOPAKI! Mam nadzieję, że to wypali. Że pogadam z Wami, że zobaczę Wasz uśmiech... :) 

Póki co - miłego dnia dla wszystkich! 
Pozdrawiam cieplutko, Dominii :)


11 komentarzy:

  1. Widzę, że też lubisz zimę :D współczuję z powodu choroby, ale wiesz, nie zanosi się na to, żeby miało być cieplej, więc jeszcze zdążysz dotknąć tego śniegu, a nawet się w nim wytarzać ;)
    Spojrzałam na Twoją poprzednią notkę, czyli ten wiersz jest Twojego autorstwa ?;p
    Ja też piszę, ale akurat teraz jestem w lekkim zawieszeniu :)
    ~~Masza

    OdpowiedzUsuń
  2. Często włączam sobie ten filmik na poprawę humoru, chociaż wolę ten: http://www.youtube.com/watch?v=7xCGtuKxpoI&feature=plcp :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że jest tego więcej :D. Są genialni :)

      Usuń
  3. Zdrowiej :)
    No szkoda, że nożna się skończyła, bo niektóre drużyny zaczęły się rozkręcać. Oby Śląsk odrobił straty :)
    Skra zawsze humor poprawia :>
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak piszę to przeważnie w nocy jakaś 1-3, albo nad ranem 4-6 :D w sumie to żyję na trybie nocnym, więc nic dziwnego w tym ;p
    Naprawdę fajny ten Twój wiersz ^^ i tak długi :D ja to kiedyś własnie takie długie na całe strony pisałam, ale teraz przestawiłam się i wręcz przeciwnie, im krócej tym lepiej ;p
    A w sumie na fotoblogu jest trochę moich wierszy, ale to raczej najwięcej jest tam tych z czasów kiedy zaczynałam pisać, czyli te najpierwsiejszcze wpisy, z przed trzech lat - ale tamte to są strasznie żałosne, więc ostrzegam ;p A tych nowszych to kilka jest:D możesz wejść jak masz ochotę poczytać : www.enterorspace.fbl.pl ;)
    ~~Masza

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem chora, życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia ;)
    A ja nie lubię zimy... nie chcę zimy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy tak bardzo za Śląskiem :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również obserwuję ;)
    Zdrowia życzę! :)
    A o co chodzi jeśli można zapytać z tym do zobaczenia w styczniu? o mecz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah, lubię te filmiki. Tak jak Igłą szyte, czy wcześniejsze z serii Kadziu projekt :)
    Skra na zawsze <33 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, do Bydgoszczy nie, ale mam zamiar do Bełchatowa w styczniu na mecz Skra-Częstochowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiedzmy, że mam... Nie jest blisko, ok. 2h drogi, ale najbliżej ze wszystkich klubów PlusLigi, więc mam nadzieję w końcu się wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń