środa, 27 lutego 2013

Jabłkowy sen.











Tak długo nie robiłam zdjęć, że nie wytrzymałam - musiałam dziś chwycić za aparat i popstrykać kilka fotek, chociażby jabłek ;). Mam nadzieję, że choć trochę Wam się spodobały ;).

Zbyt dużo dla Was nie napiszę, jak zauważyliście - nie zaglądam tu zbyt często, ponieważ mam dużo obowiązków w szkole, nawet w weekendy... Mam nadzieję, że wybaczycie mi dzięki dosyć dużej ilości zdjęć, które zamieściłam dziś ;).

Wiosno, nadchodź!
Pozdrawiam, Dominii ;)

12 komentarzy:

  1. Cuuudowne jabłkaa! :) Nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te cztery ostatnie najbardziej mi się podobają. No boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne!
    Co fotografia potrafi uczynić ze zwykłym jabłkiem!

    Zapraszam na mojego bloga :) również fotograficzny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż jabłko nie chciało współpracować, dlatego napis jest jaki jest :D.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. oo jak ładnie się to jabłuszko prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. heh, mogłabyś na allegro te jabłka sprzedawać. :)
    Super zdjęcia. ;)

    Zapraszam na :
    http://letsdosomeairxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dlaczego? Zwykłe jabłuszko, dawno zjedzone, kojarzące się z ze słońcem i spacerem po ogrodzie... :>

      Dzięki wielkie!
      Jasne, chętnie zajrzę :)

      Usuń
  7. Tak patrzę na te jabłka i zjadłabym takie fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magia Photoscape :)).
      Chciałam, żeby nie było nudno :).

      Pozdrawiam!

      Usuń