poniedziałek, 10 czerwca 2013

"Zamykam oczy i liczę do trzynastu. Nim zajdzie słońce tęsknić za Tobą będę znów."

Tyle się wydarzyło. Nie zaglądałam tu od lutego... 
A w moim życiu zmiany, zmiany...

Czy na lepsze? Zobaczymy, mam nadzieję, że tak.
Mam nadzieję, że wytrwam. A powinnam. Bo mam wsparcie, mam motywatorkę, mam motywację, mam siłę i dużo zapału. Za miesiąc będzie widać pierwsze efekty. Jeśli wytrwam.

Chce ktoś truskawkę? :D Pyszne!

Jedna rzecz się nie zmienia. Mimo, że to ktoś inny, to odczucia/uczucia wciąż te same, a może mocniejsze? 
Nie mogę mówić wprost. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Pewnie nic.

 "Oddech cię boli jakbyś w krtani miał nóż

Więc oddychasz powoli by nie zranić swych płuc."


Niedługo wakacje. Chociaż w szkole zachowują się, jakby był środek roku szkolnego - mnóstwo sprawdzianów, prac klasowych, zamiast luźniejszych lekcji... Byle do rady pedagogicznej. 

Cieszy mnie jednak fakt, że 28 czerwca wybieram się... Na mecz! Polska - Argentyna ;). Wypatrujcie mnie w telewizorach! :D A może na hali? ;)

"Warszawa da się lubić, 
Warszawa da się lubić,
Tutaj szczęście można znaleźć,
Tutaj serce można zgubić.
Wiadoma rzecz - stolica
I każde słowo zbędne.
I w ogóle, i w szczególe,
I pod każdym innym względem."


W maju byłam w Warszawie. Gdy znajdę chwilę czasu dodam tutaj mini-relację ;)
Co do powyższej piosenki..... Nie pytajcie. 


Niedługo dodam więcej!
Buziak! D. ;*


2 komentarze:

  1. No i Warszawka pochłonęła malutką cząstkę naszego Lecha ^^. Kiedyś podaruję Ci jeszcze coś w biało-niebieskich barwach :). Dawaj więcej zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie... Mój herb... :(
      Przeklęta stolica, legŁa, fuj :D.

      Dodam, dodam, jak tylko znajdę trochę chęci na obróbkę ;).

      Usuń