środa, 10 lipca 2013

♥ ♥ 

  "Cause I remember every sunset 
I remember every word you said
And we will never gonna say goodbye
Singin' la da da da da
Tell me how to get back to
Back to summer paradise with you
 And I’ll be there in a heartbeat!"  

♥ ♥ 


Postanowiłam zmienić szablon, aby nie było tu tak ciemno i smutno. Nie może być ciemno i smutno. Są wakacje! Teraz wyszło słońce, ale dziś pogoda jest okropna - wiatr, brzydko.. A od jutra... Deszcz! W piątek ulewy! Za takie prognozy pogody to ja dziękuję...

Nie wiem czy nadal prowadzić bloga. Zaniedbałam go. Zaniedbałam ostatnio wiele spraw. A do pisania bloga motywowała mnie w sumie jedna osoba, którą też zaniedbałam... 
Jeśli to czytasz - P R Z E P R A S Z A M. Pamiętaj - peace & love! 

Dziękuję wszystkim, którzy komentowali moje wpisy. Ja Was zaniedbałam. Postaram się to odbudować, jeśli nie wyjdzie - zrezygnuję. Dajcie mi szansę ;). Postaram się odwdzięczać za komentarze ;).


Nawet nie mam żadnych zdjęć, żeby Wam tu wrzucić. Nawet to zaniedbałam... Dajcie mi jakiegoś pozytywnego kopniaka, żebym pstryknęła w końcu co nieco! 

Liczę na Was :D
Buziak ;*

5 komentarzy:

  1. Super blog.
    Zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę poczytać :)
    Obs za obs? ;p
    http://firstundtruelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie próbuj rezygnować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe, dzięki ;)
      Postaram się wziąć w garść i pisać w miarę regularnie ;)

      Usuń
  3. Zaniedbania można ogarnąć. Wystarczy chcieć...

    OdpowiedzUsuń